När du registrerar dig som medlem på Företagande.se godtar du dessa medlemsvillkor. Du är själv ansvarig för att ditt uppträdande är i enlighet med medlemsvillkoren och gällande svensk lagstiftning.
Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd och din Internetleverantör kontaktas. Varje meddelandes IP-adress sparas för att stärka detta vid eventuellt missbruk. Du går med på att webbmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka inlägg som helst, när som helst. Som en användare går du med på att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distribueras till någon tredje part utan ditt samtycke. Webbmastern, administratören eller moderatorer kan inte hållas ansvariga vid intrångsförsök som kan leda till att data stjäls.
Som medlem får du även vårt nyhetsbrev med artiklar och erbjudanden. Om du önskar kan du enkelt avregistrera dig från detta nyhetsbrev. I övrigt används e-postadressen bara för att aktivera din registrering, och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du råkar glömma det.
När du registrerar dig på forumet godkänner du samtidigt att de uppgifter som du lämnar behandlas i enlighet med personuppgiftslagen.
Copyright
Allt material på Företagande.se är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Det gäller allt innehåll på webbplatsen, som exempelvis artiklar, texter och grafik. Du kan använda material från webbplatsen för privat, men icke kommersiellt bruk. Du får publicera artiklar förutsatt att du länkar tillbaka. Ange vänligen källa om du citerar. Är du osäker på vad som gäller är du välkommen att kontakta oss.
Cookies och cookiehantering
Företagande.se använder cookies. En cookie är en textfil som lagras på användarens dator, för att sedan hämtas upp av servern när användaren åter besöker sajten.
En cookie innehåller ingen personinformation. Vill du inte tillåta lagring av cookies på din dator kan du stänga av funktionen i din webbläsare. Inga cookies kommer då att sparas, men vissa delar av denna webbplats kommer då kanske inte att fungera korrekt.
Disclaimer
Material som publiceras på Foretagande.se är endast avsett som allmän information och skall inte ses som professionell rådgivning. Det finns risk att innehållet inte är uttömmande eller helt uppdaterat. Användandet av material på denna hemsida sker på användarens egen risk. Foretagande.se ansvarar inte för och har inga förpliktelser i förhållande till material på hemsidan eller material på annan hemsida med länk till eller från denna hemsida. Genom att klicka på " Jag har läst och accepterar villkoren " går du med på att bindas till dessa villkor.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
St1 - rabatt på drivmedel.
Med flera.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
Hej, ny här och måste säga att det är ett fantastiskt forum med väldigt trevlig stämning! Kommer nog spendera en hel del tid här helt klart!
Skulle vilja få lite input vad ni tror om framtiden för att ha ett callcenter i Sverige. (bortse från uppstart osv, detta gäller ett existerande, redan up and running) Tänker främst på callcenter i form av inkommande samtal, dvs telefonpassning och växelfunktion. (inte utgående säljande telemarketing)
Visst har mycket lagts upp till Baltikum, Indien mfl.. men här i Sverige erbjuds en högre kvalitet etc.
Vad tror ni? Företag outsourcar väl sina telefunktioner mer och mer, eller är det inte växande?
Hej. Jag heter Jocke Ekroth och jobbar som marknadsstrateg på Loxysoft. Vi anser att branschen ständigt har plats för duktiga aktörer. När det gäller telemarketing känns det som att marknaden håller på att sätta sig. De bästa klarar sig utmärkt och de oseriösa faller ifrån vilket är bra för branschen som helhet. Vi jobbar hårt för att effektivisera säljprocesserna men samtidigt propagerar vi hårt för ett mer ansvarsfullt säljande. Ingen vinner på att oseriösa aktörer agerar där ute. Nöjda slutkunder måste vara målet. Do good shit! Det är så vi vill agera mot våra samarbetspartners. Vi vill skapa win-win situationer i våra relationer och vi vill att våra kunder resonerar likadant.
När det gäller marknaden för telefonpassning (inbound) så tror vi det finns mycket kvar att göra i Sverige. Den som kan definiera sin tjänst tillräckligt väl för att få uppdragsgivare att förstå vad just de kommer att tjäna på ert samarbete, den kommer att klara sig mycket bra. Du nämner själv kvalitet och det är där framtiden finns. De som skall konkurrera på den här marknaden måste göra det med kvalitet och genom att överträffa sina kunders förväntningar.
På vår hemsida www.loxysoft.se kan du hitta mer information. Du är även välkommen att gå med i vår Facebookgrupp där vi interagerar med en del av våra kunder och samarbetspartners. http://www.facebook.com/loxysoft Här informerar vi om branschen och tipsar om ny teknik och metoder att effektivisera verksamheten.
Lycka till och glöm inte att ...
Do good shit!
Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. Klicka här för att
registrera dig som medlem.