Lämpliga varor

5
Hej vad brukar vara lämpliga varor att kunna sälja via hemsidor? finns det nån uppställning med saker folk kan tänka sig köpa?

2066
22
Ja du... det är som att fråga: "Vad kan man sälja i en butik?". Du kan sälja i princip vad du vill via en webbsida, från mat, prylar, tjänster, företag, resor, ehh... allt :)
223
2
Om vi fokuserar på "lämpliga" är mitt svar: Alla produkter vars nyckelvärden en köpare kan utvärdera utan att hålla produkten i handen, där man dessutom kan stå ut med leveranstid.[br][br]Exempel på bra produkter: smycken, alkohol, datorer.[br]Exempel på dåliga produkter: jeans, skor.
758
9
[quote author=foe link=topic=3811.msg17772#msg17772 date=1208990641][br]Om vi fokuserar på "lämpliga" är mitt svar: Alla produkter vars nyckelvärden en köpare kan utvärdera utan att hålla produkten i handen, där man dessutom kan stå ut med leveranstid.[br][br]Exempel på bra produkter: smycken, alkohol, datorer.[br]Exempel på dåliga produkter: jeans, skor.[br][/quote][br][br]Delvis rätt, men det finns massor av goda exempel på där kläder och skor är[br]alldeles utmärkta produkter att sälja via postorder.[br]Titta bara på exempelvis Halens eller Ellos.[br]Skor fungerar jättebra och i synnerhet om det rör sig om arbetsskor eller skor[br]inom hälsa.[br][br]Min egen erfarenhet av vad som går bra att sälja är produkter som inte kan köpas[br]på Rusta och liknande varuhus.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.