E-handelssystem

58
Hej tänkte anlita ett företag för å fixa en e-handelssystem och ville bara höra först med er experter 🙂 skulle villja höra vad ni kan se som är fördel och nackdel med en del företag och ifall ni har egna erfarenheter av dom.

Dom jag undrar är :

Xelera E-handel NX2 för och nackdel med dom,

easyWeb för och nackdel med dom

Icommerce (Magento) för och nackdel med dom

Nordisk E-handel för och nackdel med dom

Askås för och nackdel med dom

Jetshop för och nackdel med dom

Tack på förhand 🙂
Mvh David
823
51
Jag kan tipsa om denna artikeln där de själva [url=http://www.foretagande.se/E-handel/Foretagande.se-granskar-Sveriges-webshop-och-natbutik-losningar.html][b]beskriver sina e-butik lösningar[/b][/url].[br][br]Inte så objektiv men ena sidan av myntet i alla fall. Ni andra får säga vad ni tycker om andra sidan!  ;-)
58
Tack så mycket :) patrik har du själv någon favorit av dom som du tycker är den bästa :)
823
51
Jag har ingen erfarenhet av att använda deras webbutiker och jag känner dessutom flera av dem så har svårt att ta ställning.. :)[br][br]Ett tips kan vara att kontakta samtliga och be om en demo eller en förklaring av deras produkt. Då får du säkert en känsla för vilken du ska välja.[br][br]Skriv först ner några "måsten" som du kräver av företaget och produkten och ställ frågor.[br][br]Mvh[br]Patrik
58
Okej tack :)

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.