När du registrerar dig som medlem på Företagande.se godtar du dessa medlemsvillkor. Du är själv ansvarig för att ditt uppträdande är i enlighet med medlemsvillkoren och gällande svensk lagstiftning.
Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd och din Internetleverantör kontaktas. Varje meddelandes IP-adress sparas för att stärka detta vid eventuellt missbruk. Du går med på att webbmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka inlägg som helst, när som helst. Som en användare går du med på att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distribueras till någon tredje part utan ditt samtycke. Webbmastern, administratören eller moderatorer kan inte hållas ansvariga vid intrångsförsök som kan leda till att data stjäls.
Som medlem får du även vårt nyhetsbrev med artiklar och erbjudanden. Om du önskar kan du enkelt avregistrera dig från detta nyhetsbrev. I övrigt används e-postadressen bara för att aktivera din registrering, och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du råkar glömma det.
När du registrerar dig på forumet godkänner du samtidigt att de uppgifter som du lämnar behandlas i enlighet med personuppgiftslagen.
Copyright
Allt material på Företagande.se är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Det gäller allt innehåll på webbplatsen, som exempelvis artiklar, texter och grafik. Du kan använda material från webbplatsen för privat, men icke kommersiellt bruk. Du får publicera artiklar förutsatt att du länkar tillbaka. Ange vänligen källa om du citerar. Är du osäker på vad som gäller är du välkommen att kontakta oss.
Cookies och cookiehantering
Företagande.se använder cookies. En cookie är en textfil som lagras på användarens dator, för att sedan hämtas upp av servern när användaren åter besöker sajten.
En cookie innehåller ingen personinformation. Vill du inte tillåta lagring av cookies på din dator kan du stänga av funktionen i din webbläsare. Inga cookies kommer då att sparas, men vissa delar av denna webbplats kommer då kanske inte att fungera korrekt.
Disclaimer
Material som publiceras på Foretagande.se är endast avsett som allmän information och skall inte ses som professionell rådgivning. Det finns risk att innehållet inte är uttömmande eller helt uppdaterat. Användandet av material på denna hemsida sker på användarens egen risk. Foretagande.se ansvarar inte för och har inga förpliktelser i förhållande till material på hemsidan eller material på annan hemsida med länk till eller från denna hemsida. Genom att klicka på " Jag har läst och accepterar villkoren " går du med på att bindas till dessa villkor.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
St1 - rabatt på drivmedel.
Med flera.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
8) Varma soliga dagar brukar för oss vara en medelmåttig försäljningsdag. Då ligger våra kunder på stranden och njuter istället för att shoppa. Perfekt väderläge är lite mulet, någon regnskur. Vi manar in folket i vår butik med hjälp av sociala medier och säsongsbetonad skyltning utanför butiken, bland annat.
Letar förstås efter ytterligare små användbara tips, så, hur gör ni andra? En självklarhet för oss, som bedriver detaljhandel, är bemötandet kunden får när de besöker vår butik. Kunden har valt att spendera sina pengar i VÅR butik, vilket vi är enormt tacksamma för. Självklart ger vi våra kunder ett vänligt, proffessionellt och HÄRLIGT bemötande! Jag måste tillstå att våra butikstjejer är urhärliga, har ett riktigt positivt sätt mot kunderna. Det vill jag se i fler butiker! Personal som bryr sig om kunden, kollar av och ser behovet.
Glad sommar!
En metod är att skicka ut nyhetsbrev med sommartema.
Mitt ser ut så här: [url=http://www.erixonconsulting.com/sv/nyhetsbrev-2014-sommar.htm]Nyhetsbrev - Sommaren 2014[/url]
Här har vi ett nyhtesbrev med vårtema:
[url=http://www.erixonconsulting.com/sv/nyhetsbrev-2015-var.htm]Nyhetsbrev - Våren 2015[/url]
Ja, nyhetsbrev kan vara bra, men se till att jobba med en [url=http://frilansskribent.info/]skribent[/url] som har förmågan att skriva på ett intressant sätt så att folk verkligen läser och inte bara skickar vidare till skräpkorgen (om brevet inte hamnar där automatiskt)
Om ni nu har lite tid över på sommaren så hade jag rekommenderat att fundera lite mer på hur ni kan nå fler via nätet med rätt typ av marknadsföring...
Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. Klicka här för att
registrera dig som medlem.