Vm-lottning i fotboll

507
1
Snart dags för lottning! Ska bli spännande!

Drömlag i gruppen vore ju Togo och Trinidad Tobago.

Någon som ska till Tyskland i sommar?
507
1
[quote="danne"]Snart dags för lottning! Ska bli spännande! [br] [br]Drömlag i gruppen vore ju Togo och Trinidad Tobago. [br] [br]Någon som ska till Tyskland i sommar?[/quote] [br] [br]Inga fotbollsintresserade på forumet??
232
Jo för fasiken ... Längtar till nästa år då både Sverige och AIK kommer skörda framgångar..eller? ;) [br] [br]Lottningen sker ikväll och det är väl bara att avvakta och se. Spelar nog mindre roll vilka lag som hamnar i samma grupp som Sverige. Tror snarare att lag som kan [u]spela[/u] fotboll passar bäst eftersom "vi" har såpass duktiga spelare. Togo eller annat C-lag försvårar eftersom dom själva knappt vet hur eller vad dom skall göra med bollen... [br] [br]Sverige behöver nog möta hyffsade lag, annars tappar dom sitt tänkande och glömmer spela fotboll. [br] [br]Om jag skall till Tyskland? Hoppas det ;)
507
1
England, Trinidad och Paraguay. [br] [br]Hyffsad grupp måste jag säga. Sverige brukar ju ha ganska lätt för engelsmännen. [br] [br]De andra länderna kan jag inte så mycket om.
232
Nja, Paraguay kan bli farliga, dom har en viss kvalitet faktiskt.. Latinamerikaner lyckas ibland plocka fram duktiga spelare. Trinidad har väl ett gäng spelare i div.2 & 3 i England, men något hot är det väl inte tal om mer än som underskattning från Sveriges sida. [br] [br]Lagom start på VM tycker jag nog i alla fall. :D
507
1
[quote="xt nordic"]Nja, Paraguay kan bli farliga, dom har en viss kvalitet faktiskt.. Latinamerikaner lyckas ibland plocka fram duktiga spelare. Trinidad har väl ett gäng spelare i div.2 & 3 i England, men något hot är det väl inte tal om mer än som underskattning från Sveriges sida. [br] [br]Lagom start på VM tycker jag nog i alla fall. :D[/quote] [br] [br]Skulle Sverige börja mot Trinidad eller minns jag fel? [br] [br]Vinst mot Trinidad och ett av de andra lagen borde räcka.
507
1
Hörde att en av spelarna i Trinidad har spelat i Sylvia i Sverige. De är väl ett division 1 lag om inte jag minns fel. [br] [br]Men men...de kan säkert överraska.... [br] [br]Gäller att inte underskatta dem bara!
232
Visst kan dom överaska precis som vi kan underskatta dom... Inte att förglömma är ju Dwight York (stavas det så?) som ju fram till ganska nyligen spelade i Manchester United.. [br] [br]Jag tycker det verkar som om de flesta ser likheter med gruppen vi var med i VM1990 i Italien, där vi sparkades ut omgående och då Costa Rica satte den definitiva punkten. [br] [br]Med respekt för fienden och segern är vår!!
507
1
Yorke tror jag han heter! Han öste väl in mål tillsammans med Andy Cole i United för 5-10 år sedan.
232
[quote="danne"]Yorke tror jag han heter! Han öste väl in mål tillsammans med Andy Cole i United för 5-10 år sedan.[/quote] [br] [br]5-10 år sedan?? .... Oupps vad tiden tickar på :o
507
1
Kanske inte 10 år men 5 år ialla fall!
37
Var går nästa fotbolls-VM?

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.