Löpande Bokföring!

5
Hej!

Trevligt forum jag hittade. Många bra trådar och svar på många frågor.
Mitt företag är en redovisningsbyrå där vi i första hand sköter löpande bokföring åt andra företag.
Vi har för någon månad sedan infört ett fast pris i månaden per verifikation som har blivit succe.
Det behöver inte kosta så mycket per månad för att få sina papper i ordning.

Hör gärna av er om ni vill ha hjälp med er löpande bokföring med ett fast pris per månad och verifikation.

Vi tar gärna emor förfrågningar via mail.
bjelks.konsult@telia.com
2360
49
Ert koncept idag är det vanliga sedan årtionden, så min fråga är hur ni gjorde tidigare.
2066
22
Vore intressant att veta vilket pris, och vilken service som ingår i det. PM är ok om det inte är nåt du vill publicera.
5
Man kan givetvis även anlita oss per timme. [br]Detta koncept använde vi innan och gör det även nu.[br]Kunden har ju då möjligheten att välja på fast pris eller per timme.[br]Valmöjligheten tycker vi är perfekt för våra kunder.[br][br]Vi tar gärna emot förfrågningar via mail.[br]bjelks.konsult@telia.com
5
Jonathan:[br][br]Skicka ett mail till mig så skickar jag mer information till dig.[br]PM funkade inte.[br][br]Vi tar gärna emot förfrågningar via mail.[br]bjelks.konsult@telia.com[br][br][br]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.