Företag, använder ni MÄSSOR som en marknadsföringskanal?

3
En fråga till företagare och företagsrepresentanter inom B2B-branscher: Ställer ni ut på företagsmässor (fackmässor eller blandade branscher) som en del i er marknadsbearbetning?

Om Ja - Hur ger det er värde och vad tycker ni är mindre bra med mässor? Berätta om era erfarenheter

Om Nej - Har ni aldrig provat att ställa ut (orsak?) eller har ni ställt ut tidigare och förkastat möjligheten (av vilken anledning?

Jag är medansvarig till SAK Företagsmässa, en popupmässa och mötesplats för det regionala näringslivet på tvärs över branscher och företagsstorlekar som säljer tjänster/produkter till andra företag. Mässan arrangeras årligen i ett tiotal städer i Sverige (och Danmark) där fokus ligger på att skapa affärsmöjligheter med enkelhet, tillgänglighet och ROI.

Spana in mässans turnéplan på www.sakmassan.se

Att ställa ut på mässan kostar som minsta annonsplatsen i lokaltidningen, fr 2500 kr. Boka utställarplats: http://www.sakmassan.se/index.php/bokaplats

Det är gratis inträde för besökare: http://www.sakmassan.se/index.php/besoksanmalan

SAK Affärsnätverk är Sveriges största LinkedIngrupp med 35 000 medlemmar. SAKs medlemsnätverk BIZTER är "ett Facebook för dig i din yrkesroll". Det är givetvis kostnadsfritt att bli medlem. SAK finns även representerad som lokala affärsnätverk på Facebook.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.