När du registrerar dig som medlem på Företagande.se godtar du dessa medlemsvillkor. Du är själv ansvarig för att ditt uppträdande är i enlighet med medlemsvillkoren och gällande svensk lagstiftning.
Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd och din Internetleverantör kontaktas. Varje meddelandes IP-adress sparas för att stärka detta vid eventuellt missbruk. Du går med på att webbmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka inlägg som helst, när som helst. Som en användare går du med på att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distribueras till någon tredje part utan ditt samtycke. Webbmastern, administratören eller moderatorer kan inte hållas ansvariga vid intrångsförsök som kan leda till att data stjäls.
Som medlem får du även vårt nyhetsbrev med artiklar och erbjudanden. Om du önskar kan du enkelt avregistrera dig från detta nyhetsbrev. I övrigt används e-postadressen bara för att aktivera din registrering, och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du råkar glömma det.
När du registrerar dig på forumet godkänner du samtidigt att de uppgifter som du lämnar behandlas i enlighet med personuppgiftslagen.
Copyright
Allt material på Företagande.se är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Det gäller allt innehåll på webbplatsen, som exempelvis artiklar, texter och grafik. Du kan använda material från webbplatsen för privat, men icke kommersiellt bruk. Du får publicera artiklar förutsatt att du länkar tillbaka. Ange vänligen källa om du citerar. Är du osäker på vad som gäller är du välkommen att kontakta oss.
Cookies och cookiehantering
Företagande.se använder cookies. En cookie är en textfil som lagras på användarens dator, för att sedan hämtas upp av servern när användaren åter besöker sajten.
En cookie innehåller ingen personinformation. Vill du inte tillåta lagring av cookies på din dator kan du stänga av funktionen i din webbläsare. Inga cookies kommer då att sparas, men vissa delar av denna webbplats kommer då kanske inte att fungera korrekt.
Disclaimer
Material som publiceras på Foretagande.se är endast avsett som allmän information och skall inte ses som professionell rådgivning. Det finns risk att innehållet inte är uttömmande eller helt uppdaterat. Användandet av material på denna hemsida sker på användarens egen risk. Foretagande.se ansvarar inte för och har inga förpliktelser i förhållande till material på hemsidan eller material på annan hemsida med länk till eller från denna hemsida. Genom att klicka på " Jag har läst och accepterar villkoren " går du med på att bindas till dessa villkor.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
St1 - rabatt på drivmedel.
Med flera.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
Som Coach Christopher Arthursson vill jag inspirera med mina idéer och funderingar. Målet är att visa nya vägar att få bättre relationer främst till kunder, men gärna även bland kollegor och mellan medarbetare och chefer.
Som Coach Christopher Arthursson kommer jag till ditt företag, där vi gemensamt kan fundera hur kundbemötandet och trivseln i hela företaget kan förbättras.
Glada arbetsledare och chefer som ger beröm och positiv återkoppling bidrar till en hög trivselfaktor på jobbet.
Medarbetare i en trivsam arbetsmiljö kommer gärna till jobbet, är produktiva och bemöter kunderna på bästa sätt.
Nöjda kunder är återkommande kunder.
Jag är född 1969 i Tyskland. Där har jag under mer än tolv år jobbat inom finansbranschen. Som bankman med täta kundkontakter kunde jag uppleva hur kundfokus har fått allt mindre betydelse. Till slut ville jag inte längre vara delaktig i detta. Bankbranschen har kanske i hela Europa blivit synonym för allt sämre kundupplevelse.
Jag brinner för ett ansvarsfull entreprenörskap med empati för kunden och medarbetaren.
Samarbete, positiva kundupplevelser och arbetsglädje för medarbetarna och slagord som kommer att hålla längre än kortsiktiga vinstökningar. Nöjda kunder, positiva omdömen och långvarig kundlojalitet är kanske viktigare än någonsin tidigare i en värld där närmast alla har snabbt tillgång till internet. Det tar bara någon minut för din kund att dela med sig sina känslor om just ditt företag, till hela världen. Det är i varje företagares intresse att kunderna har fler positiva upplevelser för att öka lojaliteten. Målet är en långvarig kundrelation som präglas av ömsesidigt förtroende.
Som Coach Christopher Arthursson bloggar jag på http://www.coachchristopherarthursson.com, dessutom laddar jag upp videon till min Youtube kanal, och lägger ut lite tankar på min Facebook sida.
Soliga hälsningar 🙂
/Christopher
Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. Klicka här för att
registrera dig som medlem.