Chronox - webbaserat system för inrapportering av tid.

0
Chronox är ett webbaserat system för inrapportering av tid. Systemet är speciellt utvecklat för att göra arbetsdagen mer effektiv för användaren och lätt kunna hålla ordning och reda på tider, personal och arbetstimmar.

Våra produkter och tjänster är tidrapportering, arbetsorder och personalliggare. Vi anpassar konton och tilläggstjänster efter kundernas varierande behov.

Tidrapporteringen är grunden i vårt system. Det är användarvänligt och anpassningsbart. Med tilläggstjänster och anpassningar når vi ut till de flesta företags behov vad gäller poster att rapportera och funktionalitet.

Chronox arbetsorder är enkelt, effektivt, samordnat och anpassat efter er verksamhet. .Med vårt system för arbetsorder får du bra koll på orderhanteringen, från uppläggning av arbetsorder till fakturaunderlag. Vid uppstart av tjänsten ingår gratis konsultation av kundens arbetsrapport så att kunden ska kunna förbättra sin rapport så mycket som möjligt. För dem som inte har någon arbetsrapport tar vi fram en passande arbetsrapport från våra mallar.

Chronox personalliggare. Systemet för personalliggare består av centralenhet och mobilapp. Administrationen kan skötas från dator, surfplatta eller mobiltelefon.Personalen på arbetsplatsen checkar in via en centralenhet eller mobilappen. Centralenheten består av en surfplatta som placeras i t.ex en bod eller ett omklädningsrum. Här kan personal checka in/ ut med ett knapptryck. Mobilappen finns i personalens mobiltelefon och visar de arbetsplatser som personen är inlagd på. Även platschefen kan direkt i mobilappen visa en överblicksbild och aktivitetsloggen eller checka in/ ut andra arbetare.

Chronox system är användarvänligt och kraftfullt, och alltid anpassat efter kundernas behov.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.