Starta ekobutik tillsammans? (hudvård/hälsa)

1
Utveckla Sveriges bästa ekobutik tillsammans? delägare sökes!

Jag har varit verksam inom den ekologiska skönhetsbranschen sedan 2007. Nu vill jag ta företagandet till en annan nivå och klarar inte av att göra det ensam. Målsättningen är att öppna en fysisk butik i Stockholm med moderna produkter inom naturlig och ekologisk hudvård/hälsa och komplettera denna med e-handel och eventuellt distribution av vissa varumärken.

Jag ser helst att vi är ca 4-8 delägare med kompetens inom försäljning, marknadsföring, ekologisk hudvård, ekonomi, sociala medier, IT och formgivning.

Du är driftig, ambitiös, energisk, målmedveten, ärlig och har ett gott humör. Jag har massor av idéer och behöver hjälp med att omsätta dem i praktiken. Jag har en halvfärdig affärsplan som vi kan finslipa tillsammans.

Min bakgrund:

- Företagare inom ekologisk hudvård sedan 2007 + extrajobb vid sidan om
- Entreprenörskap och affärsutveckling (KY-utbildning)
- Medie och kommunikationsvetenskap, 1,5 år

Skriv till ninamichaela@hotmail.com och berätta vem du är och vad du kan tillföra som delägare, bifoga gärna ditt CV. Jag räknar med att det kan ta några månader att hitta rätt personer

Varma hälsningar
Nina Brick

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.