Prenumerera Driva och Utveckla Företaget
Web analytics wednesday
Web Analytics Wednesday is the world's only distributed networking event for web analytics professionals. Open to everyone, practitioners... |
|||
USA-import?
Funderar på köpa in verktyg från USA, har inte hittat dem på närmare håll 🙁 Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Kolla upp importskatter på teknikprodukter?Planerar att importera teknikprylar från Kina och undrar hur man kan ta reda på om det finns importskatter på det eller inte och isåfall hur mycket. <... Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Kina kontakt
Vi flyttar inom kort till Kina! Är det någon som behöver hjälp i Kina så är vi tillgängliga.
Kategori:
Företagande över gränserna
|
|||
Smycken etc
Hej Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Visitkort
Tips på vart jag kan skaffa visitkort? Vistaprint vet jag om, men några andra som är bra? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Att nå svenska distributörerJag har planer på att importera varor från Sydamerika till Sverige. Än så länge har jag inte bestämt exakt vad som ska importeras, men det finns mycke... Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Företagsnamn
Jag ligger i startgropparna för att starta ett företag med tre verksamhetsområden för att lättare hålla sig sysselsatt året runt.
Kategori:
Feedback
|
|||
Säljare med F-skatt?
Jag undrar om någon här vet hur man kan få tag i en säljare som har F-skatt. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Byta namn på produkt?
Hej alla. 🙂 Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Spel till XBOX 360, Playstation2Hej , jag är på gång att starta en webbutik med blanda annat tv spel. Men ingen grossist eller leverantör vill avslöja några som helst priser om man i... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Besökare på webben?
HEJSAN! Kategori: E-handel |
|||
Logotype??
Om man skapar sig en egen logotype, vilket program lämpar sig bäst till det? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Agent åt ett klädesmärke
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Import från asienNågon som har importerat från Asien och vill berätta hur det gick. Måste man åka till tullverket och tulla ut varorna eller gör speditionsfirman det å... Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Följa upp utskicket
hej Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur ska vi locka fler besökare till vår köp & sälj marknad?
Vi har en webbshop som vi har kompleterat med en gratis köp & sälj marknad, som är helt inriktat på spel relaterade produkter. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
import, moms inom EU.
Hej ! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Importregler vid reg.varumärke?Vad gäller vid import av kläder av ett nationellet samt EG registrerat varumärke? Är det fritt fram att imortera även om företaget har en generalagent... Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Indiska webhotel
Halloj, allihop! Kategori: Företagande över gränserna |
|||