Prenumerera Driva och Utveckla Företaget
Telefonmöten
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Att få mer kunder? Ringa eller skicka reklam
hej
Kategori:
Försäljning och Marknadsföring
|
|||
Nån som vill tjänna pengar och sälja vår produkt.
Hej killar Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Danskläder - Leverantörer?
Hej Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Importera badskum/badolja och liknande?
Hallå! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Enskild firma eller aktiebolag vid import, Export ??Hej, jag undrade om vilken bolagsform är lämpligast om man ska importera eller exportera varor till och från utlandet? Någon som mer kunskaper kring... Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Reklamsäljare Sökes
Sveriges Webradioförening Söker reklamsäljare. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hjälp!, Import från USA...
Hejsan.. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Ett par platser för er som sysslar med boende och turismUpptäckte det var stor efterfrågan på lägenheter i Göteborg och åtog mig därför att sätta upp ett forum för bostadssökande samt fastighetsägare. Möjli... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Export av tjänst till USA
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Sy upp kläder i ThailandÄr det någon som vet hur man kan få kontakt med fabriker i Bangkok som syr upp egen designade kläder m.m.? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Dropshipping inom EU:?: Jag och en kollega har fått tag i en intressant hälsoprodukt som vi vill importera från ett EU-land till Sverige. Nu funderar vi på detta med drop... Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Importera spel och manga?
Finns det någon lag eller någonting annat som gör att man inte får importera spel innan de kommer ut i Sverige utan att bli stämd?
Kategori:
Företagande över gränserna
|
|||
Importera kläder - lönsamt?Jag tycker det verkar vara så att många importerar kläder o säljer. Är det så bra marginaler på det eller vad är det som gör det så eftertraktat? Elle... Kategori: Företagande över gränserna |
|||
AlkoholreklamNågon som vet hur det ligger till med annonsering av alkoholprodukter på en hemsida som ligger på en svensk server. Lagligt? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Frilansande återförsäljare
hejsan, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Import licens??Nån som vet om man måste ha någon form av tillstånd/licens för att ta in kläder från tex USA. Finns ett stort företag som säljer Märkeskläder(Alla pro... Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Import från Tyskland.
Hej hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
import ifrån USA
Hej ! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Garantier m.m. vid import?Hur fungerar det med garantier, returer osv när man ska importera exempelvis en moped från japan? Kan ju bli lite krångligt o dyrt om man måste skicka... Kategori: Företagande över gränserna |
|||