Senaste inläggen
Importregler vid reg.varumärke?Vad gäller vid import av kläder av ett nationellet samt EG registrerat varumärke? Är det fritt fram att imortera även om företaget har en generalagent i Sverige? Jag tror att en generalagent i längden kan sätta stopp för imorten, hur kan detta ske? Är det något annat man måste ta hänsyn till för att det inte skall falla inom smuggling? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
att sälja plats för annonser.
Hej. Det finns hemsidor som delvis tjänar sina pengar på annonser som de har på sidan. Som på denna sidan: misco.se Kategori: Allmänt |
|||
Avsluta året i SPCS
Hej |
|||
Konto för webbhotellkostnader?
Hej, |
|||
Indiska webhotel
Halloj, allihop! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bokföring i excel...
Hej! |
|||
Starta godisbutikOm man ska starta ett eget företag, i det här fallet en godisbutik, hur mycket i startkapital kan vara rimligt? Lokalen är tänkt att vara liten till en början men efter hand ska den utbyggas. Någon med information om detta skulle jag vilja ha råd ifrån. Tack på förhand! /F Kategori: Affärsidéer |
|||
Kasserade inventarier
Sitter och håller på med mina avskrivningar och det dyker upp en del frågor.. |
|||
Bokföring för ersättning av skadad försändelse
Posten har nu ersatt mig för en skadad försändelse. |
|||
Telefonmöten
Hej,
Kategori:
Försäljning och Marknadsföring
|
|||
Att få mer kunder? Ringa eller skicka reklam
hej Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bil Försäkring + EF
Hej alla företagare! Kategori: Allmänt |
|||
Lagerförändring per månad
Hej! |
|||
Bokföra köp från annat EU-land
Har nu gjort ett köp datatillbehör från England till det fantastiska priset £12,98 vilket blev 180,45 SEK när banken drog pengarna från kontot. |
|||
Billigaste sättet att skicka paket
Vad är billigaste sättet att skicka paket om man har en liten e-shop och inte skickar så många paket? Kategori: Allmänt |
|||
RäntefakturaHur räknar man ut sådant? Jag har hittills klarat mig från att behöva skicka sådana, men nu är det en kund som slarvat. |
|||
Hur bokför man ingående balans för nystartat Aktiebolag
Hur bokför man ingående balans för nyskapat Aktiebolag |
|||
Nån som vill tjänna pengar och sälja vår produkt.
Hej killar Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Danskläder - Leverantörer?
Hej Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Enklast möjliga bokföring.
Hej. |
|||