Företagande Forum

e-handelsforum

Driver sedan några år tillbaka SweCat, en webbutik med allt som katter och mindre hundar kan behöva. Efter att ha upptäckt att många behöver hjälp med...

Kategori: Presentera dig och ditt företag

Vi vill lära känna er!

Hej på er alla!

Vi hoppas att ni vill hjälpa oss att bli bättre genom att delta i vår nya undersökning.
Det tar högst två minuter av er tid....

Kategori: Nyheter

Nya pengar till Jens Nylander

E24: "Riskkapitalbolaget Creandum satsar ett tvåsiffrigt miljonbelopp i svenska Jays. Företaget drivs av Jens Nylander..."

Mål & Mening Hasse Carlsson - Föreläsare

Föreläsare, coach och inspiratör.
Älskar att se människor växa och utvecklas.
Service och Kommunikation är mina "fötter" jag står på.
Aktuell...

Sellström & Horn Information

Sellström & Horn Information är en relativt nystartad verksamhet som, tills vidare, bedrivs vid sidan av anställning. Vi erbjuder marknadsförin...

Ny affärsidé i stockholm

Nu finns en ny tjänst för alla som hamnat i sitsen att dom har bilen med sig på krogen, men fortfarande vill ta ett glas vin till maten eller en öl me...

Höstens Starta företag-dagar

Höstens starta företag-dagar vänder sig till dig som vill starta eget. Föreläsare från sex myndigheter; Nutek, AMS, Bolagsverket, Skatteverket, Försäk...

ang. företagsnamn och hemsidenamn

Jag håller på att starta upp ett företag. Men har en fråga om huruvida det är ett måste att företaget har samma namn som ens hemsida. För jag har tänk...

Kategori: Allmänt

JBS MARKETING Sälj&Marknadskonsult

Vi på JBS Marketing jobbar inom många områden inom marknadsförning och reklam.
Bakom företaget så är Johan Scharffenberg VD och har jobbat inom Mar...

Konsult företag söker arbete !!

Har ett företag som heter M Bjelks Konsult. 
Företaget har idag kunder som vi hjälper med bokföring, logistik samt legotillverkning , monterin...

Operan har utförsäljning!

Operan har utförsäljning idag (sker vartannat år) där kan säkert någon göra fynd om nu köerna inte är för lång. Flera TV-inslag igår gjorde reklam åt...

Kategori: Off Topic

VD i HB?

Har sett att de anger VD i Handelsbolag på ett antal websidor.

Jag trodde att VD endast fanns i AB och Ek. förening, kan man altså utse det i K...

Hjälp med preciserat varuslag till Bolagsverket

raderat

Leverantör i Kina sökes

Hej.
Jag skall snart starta ett HB och sälja lite saker man kan köpa ifrån kina billigare än här hemma, därför söker jag en levrantör där nere som...

AnPa HB - www.drakbutiken.se

Hej

AnPa HB
Östersund

Vi är ett Jämtländskt företag som satsar på import och försäljning smidiga usb-produkter med lagring och backup...

Skattekontoret

....dem lämnar olika uppgifter varje dag om skatte och avgiftsanmälan man skall sända in då man byter från enskild till HB.

Nu sist fick jag ve...

Elance.com

Har i dagarna kommit i kontakt med ett forum vid namn elance.com
Har man något projekt som ska göras kan folk bjuda vad de vill ha för att göra det...

PanOpticon

Om PanOpticon
PanOptiocon AB ligger i Falkenberg på Sveriges västkust. Vi har även kontor och butik i Stockholm samt inom kort i Malmö. Vi arbetar...

Bolagssupporten - bokföringskurser, löpande redovisning, bokslut, deklarationer

Hej!

Bolagssupporten erbjuder heltäckande ekonomitjänster till konkurrenskraftiga priser.

Vi hjälper dig med allt från löpande redovisni...

Websupporten - kompletta hemsidor, webmaster outsourcing, SEO sökmotoroptimering

Dina kunder är närmare än du tror!

Marknadsför ditt företag och skaffa kunder från hela världen. Ett företags hemsida är dess ansikte ut...