Senaste inläggen
öres utjämning 3740?
Hur fungerar 3740? |
|||
Bokföra moms och rättelse.
Hej. Hur bokför jag moms som jag har fått tillbaka (momsdeklarationen)? |
|||
Egna uttag i enskild firma
Hejsan, |
|||
Köpa begagnat av privatperson
Tack för ett bra forum som jag just upptäckte! |
|||
skillnad mellan 1930 och 1940?
Hej. Vad är skillnaden mellan 1930 och 1940? |
|||
En massa bokföringsfrågor!
Hej på er, |
|||
Blankett N6 frivillig??Jag har märkt att deklarationsblankett N6 ofta inte nämns och att en del redovisningsbyråer inte alltid gör någon N6 till sina klienter. Redkon eller någon annan som har koll, är N6 frivillig ?? |
|||
Deklarationen.
Hej alla! Tack för ett trevligt forum, med intressant läsning. |
|||
Bokslut - låsa år - ej balans
Hej, |
|||
Bokföring vid e handel?
Säljer musik till privatpersoner via internet och har ett par bokföringsfrågor: |
|||
AB vs. EF
Detta är en öppen fråga direkt till de som är kunniga i yrket inom redovisning, i praktiken blir det Redkon och Karin i Västergötland. |
|||
privata pengar.När jag har betalat något med privata pengar så måste jag ju bokföra var pengarna kom ifrån. Men jag kan ju inte skriva kassa för vi använder bara bankkonto. Hur ska jag kunna ta ut pengarna enklast? |
|||
nybörjar frågor...
Hej. |
|||
Intäksräntan från skattekontot
Hej! |
|||
Hur bokför jag insättning av aktiekapitalet?
Hur bokför jag insättning av aktiekapitalet på 100 000kr. :?: |
|||
Mac-konsult?
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Avskrivning byggnaderHur får jag fram hur mycket jag ska sätta på ack. avskrivning på byggnader. Någon procentsats eller så? Har näringsfastighet. |
|||
Bankgiro
Hej! |
|||
Momsfordran och årets kapitaltilskottVad menas med momsfordran (1650) och årets kapitaltilskott (2017). Jag har tidigare lämnat bort min deklaration men i år har jag gett mig den på att allt ska vara klart för revisorn att bara läsa igenom. Men hu vad mycket det är. |
|||
Smycken etc
Hej Kategori: Företagande över gränserna |
|||