Senaste inläggen
moms vid köp av tjänst från usa
Hej! |
|||
Kvittoskrivare, kassalåda mm
Jag behöver köpa en kassalåda och kvittoskrivare till min blivande bokhandel (skall kopplas till laptop) samt en streckkodsläsare och kontokortsterminal. Kategori: Allmänt |
|||
Fler skattedeklarationer på en gång?
Hej igen, nu drygar jag på er ytterligare en fråga. 😃 |
|||
Hyresaviserings (Program)?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Visitkort
Tips på vart jag kan skaffa visitkort? Vistaprint vet jag om, men några andra som är bra? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Köpa kläder
Hejsan, |
|||
Att nå svenska distributörer
Jag har planer på att importera varor från Sydamerika till Sverige. Än så länge har jag inte bestämt exakt vad som ska importeras, men det finns mycket som borde vara lönsamt som t.ex. frukt/grönsaker, kläder och accessoarer. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Glömde att godkänna momsrapporten.
Hej alla igen. 😃 |
|||
Representation
Hejsan, |
|||
Hur bokför jag inköpet när firman inte har pengar
Hej, |
|||
Sökmotorer, moms?
Hej! |
|||
Verifikationer i kronologisk ordningsföljd?
Hejsan, |
|||
Erfarenheter av immaterielltskydd?
Vad har ni för erfarenheter kring patent, mönsterskydd och varämärken. Kategori: Affärsidéer |
|||
Resultatredovisning
Hej, |
|||
Företagsnamn
Jag ligger i startgropparna för att starta ett företag med tre verksamhetsområden för att lättare hålla sig sysselsatt året runt.
Kategori:
Feedback
|
|||
sälja reklamplats på hemsidaHur fungerar det om man vill sälja reklamplats på en hemsida och man vill inte använda något affiliateprogram eller liknande? Kategori: Allmänt |
|||
Måste man ha 1910, 1920 med mera?
Hallå! |
|||
Bokföringsguru sökes
Hej, har en idé och söker nu en mycket kunnig person inom bokföring/skatter m.m. inom företagande. Det gäller en portal på nätet. Ersättning enligt överenskommelse. Seriösa svar via email. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Avveckla
Jag funderar på att avveckla min firma, men hur gör man då med tex någon dator som jag köpt på firman? Dom har kostat under 5000:- så jag har dragit av dom direkt. |
|||
Dubbla firmor
Hej. |
|||