Senaste inläggen
Domännamn där hemsida ingår
Hej |
|||
LeverantörerTänkte fråga om det är någon som vet någon hemsida där man kan leta efter leverantörer...är främst ute efter accosearer(stavning?) som kepsar, kläder osv. Kategori: Allmänt |
|||
Nytt år
jag har funderat lite på det här med bokföring i enskildfirma. När jag har deklarerat så skattar jag ju på min vinst och då är väl pengarna som blir över mina, eller? |
|||
bidrag för befintlig verksamhet?
Hallå! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
ExportHur gör man om man vill öppna ett företag i ett annat land? Kategori: Allmänt |
|||
En affärsidé
En affärsidé har blivit över. En idé som säker skulle vara till nytta för andra. Lämpligast till de som redan har en etablerad rörelse inom området Larm och säkerhet. Kategori: Affärsidéer |
|||
Kurser i försäljning?Någon som känner till några bra kurser i försäljning? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Inte bara bensinpriset :evil:
:o Kategori: Off Topic |
|||
Allt färre entreprenörer i Sverige
Ganska intressant artikel tycker jag! Kategori: Allmänt |
|||
Semester!!!
Nu är det snart dag för semester! Bara 3 arbetsdagar kvar till 2 veckors semester. Sen ska vi försöka hitta en bra restresa till värmen 🙂 Ska bli skönt! Kategori: Off Topic |
|||
Moms vid import & export?Skulle gärna vilja ha klart för mig en gång för alla hur det fungerar med moms vid import och export?? |
|||
Hörndatorbord säljes!
:idea: Datorbord för placering i hörn, med gott om plats för bildskärm, hylla för "burken", skåp, hyllor för pärmar, skrivare, CD-skivor mm. Boklaminat. Nyskick. Nypris 1500 kr, nu 750 kr eller hbj. Kategori: Off Topic |
|||
kreativ hjärna!
Kanske någon eller några här har en massa ideer som flödar, men inte får någott utlopp för dessa. Här har du en möjlighet att hjälpa andra och få betalt för det. Kategori: Affärsidéer |
|||
Snacka om affärside!! :)
Sommarens mest pantade västgöte Kategori: Affärsidéer |
|||
WebshopSom projektarbete i gymnasiet byggde jag en webbshop men har aldrig haft någon användning för den...Nu är jag mycket sugen på att dra igång nåt o göra någonting med den, så tänkte fråga här på forumet om det är någon som har nåt förslag på vad man skulle kunna sälja? Kategori: Affärsidéer |
|||
Berunda
Hej kreativa företagare! Kategori: Affärsidéer |
|||
BAS2005 - nybörjare, hjälp med olika konton
Hej, |
|||
Import av mp3 spelare m.mÄr det någon idé att försöka sälja sådant? Finns väl redan så många som gör det eller! Och priserna är ganska pressade. Vad anser ni? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Lite frågor..
Hej! |
|||
Nu startar jag snart eget!Nu börjar jag bli trött på Sveriges arbetsmarknad! Trivs inte med det jobb jag har idag, och kommer nästa år att bli av med det pga att staten ska flytta det till Kristinehamn. Så den senaste tiden har jag sökt några jobb. Jag hade turen att få komma på en intervju och det gick bra så jag fick komma på en andra också men sen ringde de igår o sade a... Kategori: Off Topic |
|||