Senaste inläggen
Starta eget för dummies - guide för dig som ska starta eget!
Affärsidé – idé till Handling |
|||
Tidning om företagande?Någon som känner till nån tidninga som handlar om starta eget, företagande m.m. ?? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Weblayout sökes!
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Förslag på redovisningsbyrå
Letar f n efter en redovisningsbyrå, antingen "online" eller i Uppsala-området. Kan tänka mig att göra en del av bokföringen själv, men det är viktigt att byrån kan ta över om jag kör fast eller inte har tid. |
|||
Hur går jag tillväga med min affärsidé?
Jag har kommit på en grej som jag tror skulle funka. Kategori: Affärsidéer |
|||
Starta eget - guide?
Undrar om det är någon som är väldigt kunnig i ämnet som kunde göra en kort guide i punktform eller liknande om vilka steg man ska gå igenom för att exempelvis starta ett handelsbolag eller enskild firma?? |
|||
Någon som syr upp självdesignade kläder?
Jag och min väninna ska starta en internetbutik där vi ska sälja kläder som vi själva designat. Vi behöver dock någon som kan sy upp dessa till oss. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Premier league
I helgen startar Premierleague, vilket är en höjdare för oss fotbollsintressrade... Vore kul o höra vilket lag ni håller på i premierleague? Kategori: Off Topic |
|||
alla sätt är bra!
En tanke slog mig! Kategori: Allmänt |
|||
Hur bokför jag starta eget bidraget?!
Hejsan! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Start-Up-Coach - 20 års erfarenhet!
|
|||
En innovation inom ekonomisk kontroll och styrning
Kategori: Affärsidéer |
|||
Byt regering!!
Ganska intressant läsning tycker jag. Jag har totalt förlorat fortroendet för vår regering. Jag tycker de hela tiden börjar i fel ände! Kategori: Allmänt |
|||
Vad kan jag göra istället?
Håller på med en hemsida åt ett företag...De är nöjda med hemsidans utseende men det är en grej som de inte vill ha och jag vet inte vad jag ska göra...det är den bilden där de står stegvis 123 hur man ska göra....Min fråga till er är vad man kan göra istället? någon som har ett förslag? tack på förhand |
|||
ExternredovisningNågon här som läst externredovisning på högskolenivå? Är det en svår kurs? |
|||
affärsideér.se?
Någon som testat detta nyhetsbrev med affärsideer? Kategori: Affärsidéer |
|||
Friidrottsvm!!Börjar till helgen! Ska bli kul att kolla på. Sverige har ju flera duktiga deltagare. Fler som ska kolla? Kategori: Off Topic |
|||
Utlandsbankkonton och Offshorebolag
Läs mer på www.kundsida.nu Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bilda ett aktiebolag utan aktiekapitalkrav
Vi bildar ett aktiebolag i England eftersom dom är med i EES. Därerfter registrerar vi bolaget hos bolagsverket i Sverige och får svenskt organisationsnummer och svenskt registreringsbevis. Du har nu samma status som vilket aktiebolag som helst i Sverige. Du binder upp ett pund istället för 100.000 kr. |
|||
Flytta skatten där den är som mest gynnsam
Skatteplanera din verksamhet.. Läs mer vad vi kan hjälpa dig med på vår hemsida, www.kundsida.nu |
|||