Senaste inläggen
USA kränker Håkan Lans
Vår tids mest berömde svenske uppfinnare, Håkan Lans, är snart ruinerad. Orsaken är att han utsätts för ett tvivelaktigt amerikanskt rättssystem, och att han har svikits av sina advokater. USA skyddar sina militärindustriella intressen med rättsvidriga metoder som hotar framgångsrik europeisk industri, skriver EU-parlamentarikern Göran Färm. Kategori: Allmänt |
|||
SPCS administration, lite hjälp
Det som är problemet är att för att journalföra en faktura, verifikation eller liknande så måste man skriva ut en bekräftelse på skrivaren. Detta är ganska jobbigt att till varje verifikation eller faktura så måste jag skriva ut 3 papper (inkl faktura)! Jag vill ha bort detta, hur jag göra? |
|||
Kungen - ostraffbar?Läste att kungen inte kan straffas för något. inte ens om han mördar någon. Är ju helt sjukt! Stämmer detta verkligen? Kategori: Off Topic |
|||
Någon som vet!
Nu tänker jag förnya mig 🙂 Kategori: Off Topic |
|||
Någon som exporterar här?
Det är mycket snack om att importera produkter! Men jag undrar om det finns någon här på forumet som exporterar produkter? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Nuder lovar runt
De offentliga finanserna är betydligt starkare nu än vad regeringen trodde i samband med vårpropositionen. Kategori: Off Topic |
|||
Din egen idé.En affärsidé är abstrakt i början för att senare formas till en mer konkret tanke och handling. En affärsidé är vad det låter som, en ide som man vill omsätta i en praktisk handling. Vart får man iden från! Ibla... Kategori: Affärsidéer |
|||
Franchisetagare, fördelar / nackdelar?
Kategori: Affärsidéer |
|||
Tips på webbyråerSöker tips om webbyråer som skapar företags logotyper gärna till fast pris :?: Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföring av lager
Hur gör ni egentligen med bokföring av lagerförändringar. Problemet är detta. |
|||
Specificera moms på fakura till företag?Snabb fråga: På en faktura, ska man specificera momsen om fakturan går till ett företag? Hur ska det isf se ut? |
|||
Gratis bokföringsprogram?Någon som vet om det finns något gratis bokföringsprogram? Något väldigt enkelt! |
|||
bisarra affärsidéer
Vi fortsätter väl med bisarra affärsidéer Kategori: Affärsidéer |
|||
Kallelse
För nästan 6 månader sedan var jag på en strata-eget information, mer av nyfikenhet än vilja. Nu, ca:6 mån senare, dimper det ner en kallelse till en starta-eget utbildning helt utan att jag har anmält mig till en sådan 🙂. Kategori: Allmänt |
|||
F-skatt?
Jag ska starta en internetbutik där jag ska sälja kläder som jag själv designat. Jag ska starta en enskild firma och undrar om jag behöver F-skatt? Vad innebär det? |
|||
Namnförslag?!
Jag och min väninna (Mija Månsson & Magda Kwapisz) ska tillsammans starta en internetbutik där vi ska sälja kläder som vi själva har designat. Kategori: Feedback |
|||
Sverige-Tjeckien ikväll!
Roligt med lite fotboll på tv igen.....har saknat den under sommaren. Kategori: Off Topic |
|||
Signatur i Thunderbird?
Hej!
Kategori:
Inköp
|
|||
Den undre världens affärsidé
"Chefskriminalinspektör Troels Örting Jörgensen säger till tidningen att det är danskar "som tillhör den mera respekterade delen av befolkningen" som är inblandade i handeln. Kategori: Affärsidéer |
|||
Hyresavtal
Hej, Kategori: Allmänt |
|||