Senaste inläggen
Skatt på resultat.
Läste en tråd tidigare i forumet, ang. att skatta på eget uttag. |
|||
Driva företag måste bli ett alternativ till anställning
Intressant artikel tycker jag! Kategori: Allmänt |
|||
Posten - priser?
Någon som har koll på priser hos posten? Kategori: Allmänt |
|||
Nyemissioner.seJag hittade just hit efter att jag letat efter lite intressanta sajter om företagande och finansiering. En annan sajt jag hittade i veckan är Nyemissioner.se . Där kan man bevaka både små och stora företag som hämtar in kapital. Det verkar möjligt även för mindre företag att hä... |
|||
London - terroristattentat!!
Då har det hänt igen! Det är så trist när sådana här saker händer! Vi lider med de som fått sätta livet till idag i denna tragedi. Kategori: Off Topic |
|||
Semesterersättnig?
Vilka regler gäller vid semesterersättning? |
|||
Hyrfilm
Jag har ett helt nytt hyrfilmskoncept på gång. Jag skulle behöva få kontakt med någon som jobbat i en vidoeuthyrningsbutik. Kategori: Affärsidéer |
|||
Elfsborg!!!Som boråsare är man ganska glad idag, Elfsborg vann ju över Kalmar med 1-0 igår! Mattias Svensson gjorde målet! Nu gå vi mot toppen! Kategori: Off Topic |
|||
Franchising
Någon här som sysslar eller har sysslat med franchisning? Kategori: Affärsidéer |
|||
Postgiro eller bankgiro?Vilket är att föredra? Vilka för resp nackdelar finns det? |
|||
Gratis webshop?
Finns det någon sådan? Alltså en färdig webshop som bara behöver anpassas till din egen stil? Behöver inte vara en massa komplicerade funktioner. Kategori: Inköp |
|||
Prissättning
Kan någon hjälpa mig med följande: Ungefär vad kostar det att köpa adresser till en bestämd målgrupp för ett utskick med direktreklam? tex 1000 st adresser. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Fildelning - olagligt!
Jaha vad säger ni, kommer ni att fortsätta med detta? Kategori: Off Topic |
|||
hjälp.. :)
hej.. Kategori: Allmänt |
|||
Bensinpriset - hur långt ska de gå?
Börjar bli riktigt dyrt nu, dock har vi priskrig här i Borås just nu så här har vi normala nivåer fortfarande men det ändras nog snart. Kategori: Off Topic |
|||
att ta över ett konkurrerande företag* hjälp
Hejsan, Kategori: Allmänt |
|||
Moderaterna drar ifrån
Moderaterna är Sveriges största parti, med stöd av 31,7 procent av väljarna. Detta efter att socialdemokraterna har noterat en statistiskt säkerställd Kategori: Off Topic |
|||
Midsommar?
Händer det något kul i midsommar? Kategori: Off Topic |
|||
Anställa på provision?
Vad gäller när man anställer en försäljare på provision? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Antal dagar på fakturan?Vad kör Ni? 10,15 eller 30? |
|||