Senaste inläggen
Kan man lite på företag i öst?
Undrar vad Ni har för erfarenheter av handel med länder i öst(Asien). Vågar man lite på att man får varorna man beställer. Oftast är det som jag fattat det bara förskottsbetalning som gäller. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Tennisstjärnans nya huvudsak
Lite intressant läsning! Kategori: Affärsidéer |
|||
Eubas
Vi på Eubas kan alla detaljer samt kan hjälpa innovatören / entrepenören på fler sätt än andra. Kategori: Allmänt |
|||
Biljetter till VM-kval Sverige Malta den 4 juni säljes!
2 st biljetter säljes för 250 kr styck, (ord. pris 390 kr/st) Kategori: Off Topic |
|||
Butiksinredning?
Någon som vet var man kan köpa butiksinredning billigt? Kategori: Allmänt |
|||
Google Adwords?
Någon som provat detta? Fungerat bra? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Utländska klienter
Hej, |
|||
Danmark etta i världen på it
Danmark toppar åter den globala listan över de mest it-mässiga länderna. USA är tvåa medan Sverige ligger kvar på en tredje plats. Kategori: Inköp |
|||
Norrlänningar handlar mest på internet
Stockholmare och norrlänningar köper mest och oftast via internet. De tidigare köns- och åldersskillnaderna vid näthandel har försvunnit, visar en ny rapport. Kategori: Allmänt |
|||
Skattenyheter 11/05http://www.skatteverket.se/rsv_nytt/05/skattenyheter200511.html |
|||
Bokföringsprogram
Någon som har ett bra begagnat bokföringsprogram att sälja? Kategori: Off Topic |
|||
Remissförslag lägger ökade risker på arbetsgivarna
Försäkringskassan är den svaga länken i regeringens remissförslag till minskad sjukfrånvaro. Klarar inte kassan sin utökade roll läggs ytterligare ekonomiska bördor på arbetsgivarna. Det var alla deltagare eniga om vid en hearing arrangerad av Svenskt Näringsliv. Kategori: Allmänt |
|||
Solna bäst på företagsklimat
Utan framgångsrika företag inget välstånd. Det inser allt fler. Men i många kommuner är företagarna missnöjda med företagsklimatet. Svenskt Näringslivs ranking av kommunernas företagsklimat visar på stora skillnader mellan kommunerna. Kategori: Allmänt |
|||
Vad ligger priset på redovisningstjänster på?
Undrar hur mycket det kostar att låta ett företag ta hand om deklaration? |
|||
Får jag dra av avgiften för namnregestreringen?!Får jag dra av avgiften för namnregestreringen som jag gjort hos bolagsverket?! |
|||
Deklaration
Hej, |
|||
avsluta år 2004 spcs 2000är inte helt bra på detta med bokföring... lånat ett program av en väns vän...spcs Administration 2000. har bokfört 2004 färdiggt vad gör jag nu.. med moms och så.. går ingående ..in autumatiskt? ska ju göra något sorts slut varje månad hjälp... 2004 var bara fån 15 nov. krångligt formulerade frågor hoppas någon fattar vad jag är ute efter.. |
|||
Insättning privat Plusgiro
Här kommer en fråga till... |
|||
Fullsatt! - Stort intresse för generationsskiftesfrågor
Närmare 200 personer samlades den 14 april på Berns för att delta i Företagarnas och Lindebergs Grant Thorntons seminarium kring generationsskiftesfrågor. Kategori: Allmänt |
|||
Tidningar och webbplatser för företagare?
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||