Senaste inläggen
RestaurangMåste man bokföra inköp av sprit, vin, öl på separata konton eller kan man ta det på 4010? |
|||
Momsrapport: Glömt bokföra bort lite ingående moms
Har missat att boka bort 64,80 kr av ingående moms på okt-dec momsrapport 2011 pga en faktura som var tvungen att bli bokförd den perioden, men som betalades 2012. |
|||
Nybygge - hur bokföra alla enskilda kvittonHej, mitt företag håller på att bygga ett hus och jag undrar hur jag ska bokföra alla enskilda kvitton. Det är allt från markarbete, inhyrning av personal och småsaker som verktyg, handskar, tape osv. Kan jag sätta allt på ett tillgångskonto för nybyggnation eller blir vissa saker tex förbrukningsmaterial? Jag tänker att det kanske finns en tapebit... |
|||
Skoj med Momsbilagan ...
Egen firma - Bokslut - Momsbilagan - Rutorna 35 och 36 (Försäljning som är undantagen från moms). |
|||
Bokföra förskott varuinköp från EU
Hej! |
|||
Ny på bokföring
Hej! |
|||
Borde jag jobba hos en sån redovisningsbyrå?Jag är utbildad inom redovisning och revision. Jag har mycket erfarenhet inom branschen men inte här i Sverige utan i mitt hemland. Jag har dock praktiserat på en redovisningsbyrå här i Sverige i några månader och har chans att bli anställda. Min brors tjej tycker att det är bra att ha fot i arbetsmarknad men jag inte känner bra på grund att jag hi... |
|||
Investerare sökes till IT-bolag med mycket stor potential
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
FLYTTAD: Min E-shop! Ris & Ros....
Det här ämnet har flyttats till Feedback. Kategori: E-handel |
|||
FLYTTAD: XlentWeb söker kunder
Det här ämnet har flyttats till Presentera dig och ditt företag. Kategori: E-handel |
|||
Stoppa domännamn monopol?
Hej alla företagare och Foretagande.se adminstration! Kategori: E-handel |
|||
Är du duktig på App-programmering ??
Har ett projekt på papper med färdig design och funktioner. Kategori: E-handel |
|||
SEO analyser samt strategier - till företag och webbyrårer
[center]Vi erbjuder hjälp,med SEO,till webbyrårer och SMB kunder. Allt från sökordsanalyser, ONPAGE till abonnerande av länkar. Maila mig för en chans för att utöka er portfölj och er produkt till era kunder. Kategori: E-handel |
|||
När produkter ej levereras trots betalning
Hej, |
|||
Vilken företagsförsäkring bör jag välja?
Hej! |
|||
KostnadsreduceringskonsultStarta en konsultfirma som har fokus på att få ner kostnader i företag. Samarbeta med olika leverantörer och förhandla åt kunden. Börja med en genomgång i företaget för att se vad kostnaderna ligger. De flesta har säkert dålig koll och kan direkt spara många tusenlappar. Ta en % eller timarvode. Kategori: Gratis affärsidéer |
|||
FestfixareUtan att bli den nya Bindefeldt så finns här säkert mycket att göra i storstäderna. Som professionell festfixare kan du skapa speciella teman, bjuda in gäster, ta in spännande artister. Passar t ex perfekt till kalas där celebranten fyller jämt. Kategori: Gratis affärsidéer |
|||
Investerare sökes
Hej Kategori: Affärsplanen |
|||
HJÄLP! Brainstorming till inredningsföretagsnamn
Hejsan! Kategori: Feedback |
|||
Mer egen tid - kurs för folk som värderar sin tid
Hej! Kategori: Feedback |
|||