Senaste inläggen
Pressmeddelanden vart?Är det någon på forumet som har erfarenhet och tips på vart man kan skicka sina pressmeddelanden och vad de isåfall ska innehålla? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Kvitto vid import?
Har importerat lite produkter från Storbrittanien från en privatperson. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Ökning av brottsanmälningarna - igen
Ökning av brottsanmälningarna - igen Kategori: Allmänt |
|||
Omröstning!Tänkte vi skulle ha en första omröstning bland de medlemmar som finns på forumet! Kategori: Allmänt |
|||
Vad anänvder ni för bokföringsprogram
Tänkte ta mig av att sköta bokföringen själv och misstänker att bra verktyg kan underlätta enormt mycket. |
|||
Safespeed
Har Ni läst om denna affärsidé? Företaget Safespeed erbjuder sig att betala dina fortkörningsböter mot en fast avgift per år (Inom vissa ramar). Kategori: Affärsidéer |
|||
Import av produkter
Hur funkar det om jag vill köpa en produkt i t.ex Tyskland och betala genom firman? Jag tänker då mest på momsen och hur man bokför det hela? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
PRESSMEDDELANDE FRÅN ALMI FÖRETAGSPARTNER!
Almi har frigjort över 10 miljarder |
|||
Dålig marknadsföring?
Gick förbi en butik med Hästens sängar igår. De hade en stor text i skyltfönstret: PRISHÖJNINGAR I FEBRUARI! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Företagstradering
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Sjukförsäkringsreglerna!
På denna adress kan Ni vara med och maildemonstrera mot de nya sjukförsäkringsreglerna! |
|||
Redovisning i SPCS 500
Har SPCS 500 och är ny på det här med redovisning. Omsätter endast några tusenlappar om året som det är idag men kommer troligen att under året att öka rätt så rejält i omsättning så måste få koll på det här med redovisningen i SPCS. Hittills har det gått bra att fylla i alla uppgifter efter manuell räkning. |
|||
Hur ska man marknadföra?
Hejsan allihopa,
Kategori:
Försäljning och Marknadsföring
|
|||
Dropshipping?
Någon som känner till några företag som sysslar med dropshipping? Kategori: Allmänt |
|||
Importsida?
Hej! Mitt första inlägg här! Mycket snyggt och användbart forum måste jag säga. Här kommer man nog vara en del. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Vad har Ni för dator i ert företag eller privat?
När jag startar mitt företag så vill jag gärna köpa en dator till...det klarar man ju sig inte utan. Ska man köpa en bärbar eller vad tycker Ni? Det är ju bra att alltid kunna ha med sig den. Kategori: Inköp |
|||
Skattenyheter 2/05 - förenklade redovisningsregler m.m.!
1. Förenklade redovisningsregler, m.m. |
|||
Kanske nya förenklade redovisningsregler, m.m.
I skatteverkets senast nyheter (19/1) skrev de bla om förlsag få nya förenklade redovisningsregler m.m. speciellt för små och medelstora företag. Läs mer på Skatteverket.se" |
|||
Vågar man ta ett par kunder svart?
Hej, jag vet inte alls om det blir säkra och vänliga svar på en sådan här frågan här på denna forumet, men jag gör ett försök... Kategori: Off Topic |
|||
Vilken typ av läsare är du?
Hej alla!
Kategori:
Off Topic
|
|||