Senaste inläggen
KANELBULLE! Feedback please:)
Vad tycker du? Var specifik i din feedback tack: Kategori: Feedback |
|||
Varning företagsköp Diteccenter Mr Robinson Viared Borås
Vill varna er som ev tänkt att köpa denna verksamhet. Ägaren Claes Johansson är ej seriös. Kategori: Feedback |
|||
Bilmarknadsföring
Hej Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
xx
Lite opartisk? Henkan73 låter som en Henrik... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Nystartat Callcenter med erfarna säljare.
Hej allihopa. Här finns som rubriken säger, ett nystartat Callcenter med erfarna säljare som nu söker extra uppdrag. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Marknadsföra e-handel, solfilm
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Re: Är du ny som företagare?
Hejsan! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Känner mig helt lurad av hitta.se
Vem vill bli lurad? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Söker uppdrag för mitt TM bolag!
Hej på er alla företagare! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Erbjuder kompetens inom sälj/marknadsföring utan lön
Har 8 års erfarenhet av B2B försäljning samt en 2 årig utbildning inom försäljning och marknadsföring och jag är villig att arbeta gratis. Kategori: Allmänt |
|||
Screentryck/Klädtryck
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Frilansande programerare eller web utv. byrå sökes
Jag söker offerter för en hemside lösning enligt nedan 🙂 : Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Fixa hemsida
Ide: Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Telemarketing - Telefonilösningar
Tjena. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
webbyrå söker partner
Webbyrå söker webbdesigner. Du ska arbetat med webbdesign ett par år.Fördel om du själv har F-skatt sedel Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Formsprutning av plast detaljerJag sysslar med formsprutning. Jag har tänkt starta eget. Jag söker någon/några att samarbeta inom detta. Verktygsmakare, produktutvecklare, uppfinnare m.fl. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Söker ett callcenter för en lättsåld/populär produkt
Med flera års erfarenhet inom telemarketing, vet vi att vi erbjuder en lättsåld tjänst/produkt, som lär öka i värde i takt med bluffakturornas utbredning, vilket i sin tur är ett resultat av nätförsäljningens explosiva tillväxt. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Unicell (UNI_BAS): Söker någons säkerhetskopia
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Redovisningsbyrå
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Säljuppdrag 50% avkastning
Vi söker ett sälj team/call center som är drivna att ta an vårt Kategori: Söker/eftersöker |
|||