Senaste inläggen
Hjälp !!
Någon som kan hjäpla mig svara på frågan ! |
|||
Importera kläder - från Canada eller från Norge
hej alla, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
tillstånd från någon!
Jag har suttit och ruvat på en fundering länge och undrar om det finns någon här som har kunskaper om hur man får använda andra företags elektronik utan att de behöver informeras. Kategori: Affärsidéer |
|||
Pausen i fotbollsmatcher
Jag gör research på vad det finns för marknadsföring i pauserna på fotbollsmatcher och liknande evenemang? Har du sett något speciellt arrangemang som du gillar så posta ditt tips till mig så är jag jättetacksam. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Affiliate en affärsidé ?
Är affiliate en affärsidé man kan bygga vidare på. Vad jag vet är det väldigt många som har någon affiliate länk som dom tjänar en slant på. Det finns även dom som har denna inkomst som en kalkylerad intäkt, så finns det även dessa herrar och damer som livnär sig på affiliate och lever relativt gott på det. Kategori: Affärsidéer |
|||
Försäkringsskydd?
Vilket försäkringsskydd behöver en som har enskild näringsverksamhet? Kategori: Allmänt |
|||
När bokslut?Om jag startar en firma idag och har redovsningsår från 051001-061231 då behöver jag inte göra något bokslut o deklartaion förrän efter 061231. Har jag fattat rätt? :?: |
|||
privat sjukförsäkring?
Hej, ny på forumet och snart ny företagare... Mkt att tänka på och just nu är det försäkringar som är på tapeten! Kategori: Allmänt |
|||
Skriva kontrakt
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Har lagt några länkar att bläddra i på...
Redigerat detta inlägg. Reklam för din egna sida. Nya regler kommer upp inom kort. Har du något att invända emot detta kan du pm:a mig. |
|||
SäkerhetskopieringSom datasäljare möts jag förvånandsvärt ofta av undermåliga säkerhetsrutiner när det gäller backup av företagens data. Framförallt småföretag är otroligt dåliga på att ta backup, trots att all bokföring, orderhantering etc ligger på en dator. Ofta är det nog okunskap eller en tro på att det är väldigt dyrt med en backuplösning som gör att det är så... Kategori: Inköp |
|||
Förmånsbeskattning av bränsle för tjänstebil
Hej, |
|||
Moms vid export o import?Hur fungerar det med moms vid import och export. Skulle gärna vilja ha det förklarat för mig på ett bra sätt en gång för alla. Någon som är insatt i det? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Sänkt skatt för fåmansföretagare
Vad anser Ni om denna förändring? Kategori: Allmänt |
|||
varor
hejsan. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Jens of Sweden i konkurs
Där ser man. Trodde det gick väldigt bra för dem. Men de verkar ha haft en del jobbiga problem. Kategori: Allmänt |
|||
skulderär det överhuvudtaget möjligt att starta eget om man som privatperson har skulder och betalningsanmärkningar pga ex vis skillsmässa? Kategori: Allmänt |
|||
Valet 2006, i detta nu skulle jag rösta på?Ja, Forumets egna lilla undersökning ;) Kategori: Off Topic |
|||
dolda kostnader! får man göra så?
hej alla,
Kategori:
Allmänt
|
|||
Affärsplan, budget m.mDet pratas mycket om att man ska göra affärsplaner, budgetar, kalkyler osv när man har en affärsidé och vill starta företag. Gör alla det? Har Ni gjort det? Kategori: Affärsidéer |
|||