Senaste inläggen
Fler företagare kollar sökandes sjukdomshistoria
Ganska intressant läsning tycker jag! Kommentera gärna!
Kategori:
Allmänt
|
|||
Per Nuder betalade ej fordonsskatten!!!
Var en kollega på jobbet som berättade att hon läst att Per Nuder körde sin bil oskattad efterson han inte betalt fordonsskatten. Själv skyllde han på att bilen stod på hans fru. Kategori: Off Topic |
|||
Vanlig post eller mail?
Vilket är bäst och mest seriöst om man ska börja sälja något exempelvis till företag? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Robinson?
Någon som börjat kolla på det? Kategori: Off Topic |
|||
tele spärr
Privatpersoner
Kategori:
Off Topic
|
|||
Bokföra kostnader som man haft innan bolagstart?
Hur ska man bokföra de kostnader man haft innan man startade sitt bolag. Har alltså betalt dem med privata pengar. Bokför man det mot eget kapital eller? |
|||
något tips kanske?hej...jag vill gärna ha företag...men jag är osäker på vad jag ska ha för företag, allt jag jag kommer på så ångrar jag mig efteråt...jag vill ha ett företag där jag kan bli mer känd osv...tänkte oxså på en Bio mer avancerad och coolare än SF bio:en...? har ni nåt förslag ? har ni några idér till företag som inte finns i dagsläget? Kategori: Allmänt |
|||
Köpa loss jobbdator?
Har en bärbar dator genom jobbet som jag betalar på varje månad. Efter 3 år får man ju möjlighet att köpa loss den. Men jag har hört att det har kostat ganska mycket. Kategori: Inköp |
|||
Avskaffande av förmögenhetsskatten.
Jag håller med i mycket av det Bäckström säger. Bort med förmögenhetsskatten. |
|||
Skriva brev till leverantörer
Vad bör man ha med i ett brev till potensiell leverantör? Kategori: Allmänt |
|||
Kameraövervakning
Är det någon som vet om det krävs tillstånd för att ha kameraövervakning i en liten butikslokal? Kategori: Allmänt |
|||
Hushållsbudget
I dessa tider kan det behövas att ha koll på varje krona! Kategori: Off Topic |
|||
Vilken bank har ni?
Hej, |
|||
Behandlingstid 3-4 veckor!!
Just nu har de 3-4 veckors behandlingstid på bolagsverket. Att det ska behöva ta så lång tid att registrera ett företag. |
|||
Fakturering/tidÄr det någon som kan svara på hur länge efter arbete för en privat person är avslutat som man kan skicka ut faktura för jobbet... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Vm-kval??Vilka dagar spelas vm-kval matcherna i fotboll och kan man se dem i någon kanal? Nån som vet? Kategori: Off Topic |
|||
inventarie och inventarie
Hej ! |
|||
inbetalningar till skattekontot
Hej alla! verkar vara ett skysst forum! |
|||
Sponsor till Greenday.seHejsan allihopa. Just nu har ni som tex har ett bra webbaserad företag chansen att marknadsföra er lite extra bland folk, framför allt yngre sådana. Nu söker vi sponsorer till ett antal tävlingar på Fan-siten www.greenday.se som ja...ni kan gissa är det till det världskända bandet Green Day som är omåtligt populära bland ungdomar världen öve... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Blufföretag?
Alla dessa bluff företag som härjar runt och drar in en massa pengar blir man ju så irriterad på. Förstår inte hur de lyckas? De måste vara väldigt duktiga på försäljning. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||